Зелен чай

Колко от вас са пламенни почитатели на чист зелен чай? Аз със сигурност едно, и аз наистина обичам да прекарвам уикендите вечер пие течности чрез хубаво качество на зелен чай. Аз често искате да експериментирате с различни видове зелени листа чай. Например, аз наистина обичам Genmaicha зелен чай най която има японски произход. Това всъщност е смес от зелен чай листа с определени суми от кафяв ориз в печено форма. Много хора обичат да план разговорно като "пуканки чай. Това име може да се дължи на факта, че чай представлява сумата "показа" ориз.


Листата bancha чай са обработени, за да направи тази Genmaicha чай. Не бях наясно с този факт, но дойде да знаете за това, след това малко проучване в интернет. В оризовите зърна, които са печени, са известни като Genmai на японски език, оттам и името Genmaicha чай. Съотношението на смесване на чай листата на зърната е много важно, тъй като това определя свои аромат. Колкото повече сумата на маковете оризови зърна, толкова повече аромат. Но над печени кафяв ориз може да увреди вкус на чай. Печеното ориз дава особен вкус на чай, като тази на ядките. Начинът на приготвяне е конвенционална, че аз винаги предпочитам. Аз се използва топла вода, за да направи чай, а не вряла вода, тъй като вреди на вкус. Той също върви добре в съживяването на храносмилателни процеси. Той съдържа по-малко количество кофеин в сравнение с другите сортове.

В Genmaicha е основният сорт зелен чай, че аз често се консумират. Но аз също обожавам на други видове, и от време на време да ги има. В sencha чай е един от моите лични фаворити, дължащи се на плавност предлага в своя вкус. Има известна степен на острота в техния аромат, който е наистина прекрасни, и го прави наистина очарователно напитка. Тя е с аристократичен чувство към него, които наистина ме enthralls.

Китайският сорт зелен чай, най-често се нарича барут чай също е доста освежаващо си вкус и аромат. Аз нямам много възможност консумацията на него в дома ми, но никога не успяват да го възползват в уютен магазин чай.

Моят likings включват и жасмин зелен чай, който, както подсказва и името, главният аромат на жасмин цветя. Вкусът е с гладкост, който е уникален и прекрасен вкус в една студена вечер зимата. Не много често, все още е един от любимите ми.

Чаят от името Kukicha е още един интересен сорт зелен чай, че ми е приятно. Тя се обработва от различни видове стъбла и клонки и сместа се прави внимателно с отчитане на подходящи пропорции. Това е може би най-ниската съдържание на кофеин, а също и ефективен антиоксидант свойства. Тя има впечатляващ аромат и завладяващ вкус.
чай за отслабване